back to top
  /  Hur gör man en bra brief? En bra brief är en förutsättning för bra kommunikation.

Hur gör man en bra brief? En bra brief är en förutsättning för bra kommunikation.

Tillbaka till KKM labs

Hur gör man en bra brief? En bra brief är en förutsättning för bra kommunikation.

Välkommen till ännu ett kostnadsfritt webinarium från KKM Labs. Tema: ”Varför briefen är så extremt viktig och hur du ska tänka”.

Briefen är den mest avgörande fasen i överföringen från marknadsförare till byrå, men också en av de svåraste faserna för båda parter. Enligt undersökningar gjorda av BetterBriefs1, säger 80% av kunderna att de är duktiga på att skriva briefer. Men endast 10% av byråerna håller med.

Vi anser därför att detta är ett av de viktigaste förändringsarbeten som måste till för att skapa bättre kommunikation. Välkommen till ett webbinarium som ger nya insikter, konkreta tips och rekommendationer för att skriva bättre briefer.

Om Habermax

Habermax levererar träffsäkra analyser och insikter. Genom sin metod tar de fram relevanta och opolerade sanningar. De hjälper sina varumärkesägare att navigera. Bättre än konkurrenterna hävdar de själva. De tar reda på var ni står, och ger riktningen om vart ni ska.

OM KKM Gruppen

Vi arbetar inom hållbarhet, samhällsansvar och kunskapsöverföring. Vi hjälper företag, ideella organisationer och offentlig sektor att nå ut och påverka sina målgrupper i viktiga samhällsfrågor.

Både Habermax och KKM Gruppen är stolta medlemmar i THINC – The Incredible Collective

Välkommen till en mer insiktsfull verklighet.

Magnus Hård CEO & Strategiansvarig Habermax
Jens Krona CD & Varumärkesstrateg Habermax
Peter Östlund på KKM Gruppen

Deltagare

  • Magnus Hård – CEO & Strategiansvarig Habermax
  • Jens Krona – CD & Varumärkesstrateg Habermax
  • Peter Östlund på KKM Gruppen