back to top
  /    /  Spel­inspektionen

Spel­inspektionen

Spel­inspektionen

KKM utvecklade och tog fram konceptet ”Prata om spel” för Lotteriinspektionens (nuvarande Spelinspektionen) räkning. Syftet var att arbeta långsiktigt med att förändra ungas attityd och beteende kring spel om pengar. Vidare var målsättningen att gtt ge målgruppen möjlighet till kritisk granskning av spelerbjudandet genom neutral och målgruppsanpassad kunskap och information.

 

KKM utvecklade sajt, innehåll och kommunikationen samt producerade animerad film i uppdraget.

Arbetsområde:
Datum:
0

Produktion

KKM skapar visuell kommunikation och identitetsutveckling som gör skillnad och utvecklar samhälle och individer. Det innebär att vi hjälper vår kunder med ny design, digitala produktioner och inspirerande filmer med fokus på att skapa samhällsnytta.

Kunder inom detta affärsområde kommer från näringsliv, ideell och offentlig sektor.

Kontakta affärsområdesansvarig,
Per Hazelius, 070-791 17 32, per.hazelius@kkm.se